vrijdag 10 juli 2015

Laylow en Marley

Soms wordt mijn man echt gek van mij, heb ik het gevoel. Elke keer als ik een schattig diertje zie, MOET ik hem hebben (figuurlijk gezien dan). Nadat wij onze konijnen weg hadden gedaan, omdat we ze meer ruimte gunnen dan wat ze hier hadden plus wij wonen in een maisonnette woning, begon het hier toch wel wat rustig te worden. Dus... sinds kort hebben wij twee nieuwe baby's, genaamd Laylow en Marley. Onze nieuwe katjes!! Persoonlijk vind ik katten 'makkelijke' dieren, ze zijn super makkelijk opvoedbaar, en zijn eigenlijk zo goed als gelijk zindelijk! Ze gaan ook lekker hun eigen gangetje, niet dat ze geen aandacht nodig hebben, want Marley is een echt schootkatje. Maar ik bedoel meer van dat ik ook rustig mijn ding kan doen.


Eerst kochten we Laylow, het witte mannetje. Hij komt helemaal uit Frankrijk, en was daar op straat geboren. Via een hulporganisatie die straat hondjes en katjes redt, hebben we hem gekregen. Laylow is een mixje van een Siamees en nog iets onbekends. Daarnaast hebben we Marley, een 'normale huiskat'. Eerst dachten we dat ze een mannetje was toen we haar kochten, maar na een paar weekjes kwamen we erachter dat ze een meisje is! Super blij ben ik met ze. Ze geven liefde, zijn soms wel stout; mijn spiegel met (nep)diamanten erin en skyleren stoelen zien ze namelijk aan als krappaal... Maar echt, ik kan ze niet meer missen!

Veel Liefs, Angela


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten