vrijdag 10 juli 2015

Hello!

 
Hi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Angela, 22 jaar oud. Ik ben sinds 16 november 2013 happy getrouwd en heb een dochtertje van 1 jaartje. Mensen noemen mij ook wel Anissa. Dit is omdat ik in juni 2013 ben bekeerd tot de Islaam, Anissa is dus m'n Islamitische naam. Ik heb verschillende redenen voor mijn bekering. Ten eerste, offcourse, omdat ik geloof in Allah. ♥ Ten tweede geeft het geloof mij super veel rust. Ik heb namelijk veel heftige dingen in mijn jeugd meegemaakt. Ik weet dat heel veel mensen veel nare dingen hebben meegemaakt, maar iedereen gaat anders met zijn of haar problemen om. En de Islaam was en is echt een uitweg voor mij. Later zal ik meer over mijn bekering en dingen die gebeurt zijn in het verleden vertellen, wellicht hebben mensen daar interesse in :) .
Dit blog ben ik begonnen, omdat ik graag een hobby wil hebben waar ik tegelijk alles in kwijt kan wat ik meemaak op een dag. Daarnaast ben ik gek op mode, van vintage tot nieuw, en op alles wat met inrichting van je huis te maken heeft.

Ik hoop dat je mijn blog leuk zal vinden, en misschien ook leuke tips/tricks uit kan halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten